pl
zamów na
 dowóz

Obsługa Klienta

OBSŁUGA KLIENTA - WARSZAWA Odkryta

Jesteś osobą, która lubi sprawiać radość innym, uwielbiasz pracę z ludźmi, a do tego potrafisz wykazać się inicjatywą? Z pasją podchodzisz do swoich obowiązków? Jeśli tak - trafiłeś na odpowiednie ogłoszenie! Szukamy osób, które pomogą nam stworzyć zespół legendarnej obsługi Klienta BOSKO!

O stanowisku

Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie kompleksową obsługą Klienta. Jej głównym zadaniem będzie dążenie, wspólnie z zespołem, do tego, by odwiedzający nas Goście zawsze wychodzili z BOSKO z uśmiechem na ustach.

Jeżeli jesteś osobą, która

  • szybko i chętnie przyswaja nową wiedzę
  • charakteryzuje się silną motywacją do osiągania celów, zaangażowaniem i samodzielnością w wykonywaniu obowiązków
  • nie boi się brać na siebie odpowiedzialności za podejmowane decyzje
  • potrafi odpowiednio zareagować w sytuacjach konfliktowych
  • jest sumienna, dokładna i punktualna
  • jest przyjaźnie nastawiona do ludzi
  • dobrze odnajduje się w pracy w grupie
  • lubi się uśmiechać :-)
  • zna i uwielbia smak lodów BOSKO

to koniecznie czytaj dalej!

Zakres obowiązków

Każdy pracownik obsługi klienta rotacyjnie wykonuje wszystkie czynności w lokalu, ze szczególnym uwzględnieniem tych, w których dana osoba czuje się najlepiej. Są to m.in.:

  • bezpośredni kontakt z Klientem
  • nakładanie lodów i obsługa kasy fiskalnej
  • przygotowywanie kawy i deserów
  • podawanie i odbieranie zamówień
  • zmywanie naczyń
  • utrzymanie czystości w lokalu i na stanowisku pracy
  • udział w innych pracach na terenie lokalu

A to wszystko pod okiem naszych doświadczonych Kierowników, którzy są obecni na wszystkich zmianach.

Wymagania

  • posiadanie książeczki sanitarno-epidemiologicznej
  • gotowość do podjęcia pracy zmianowej oraz w weekendy
  • dyspozycyjność min. 4 dni w tygodniu
  • wysoka kultura osobista i duże umiejętności interpersonalne
  • udział w regularnych spotkaniach zespołowych
  • mile widziana znajomość języka angielskiego/ukraińskiego/rosyjskiego/hiszpańskiego

Ogólne warunki

Miejsce pracy: lokal BOSKO w Warszawie na Odkrytej 4
Praca początkowo na umowę zlecenie
Okres pracy: od marca do września (lub na stałe)
Lody BOSKO na koszt firmy w godzinach pracy
Zniżka na lody BOSKO poza godzinami pracy
 

Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij CV (najlepiej w formacie PDF) na adres legionowo@lodybosko.pl wpisując w tytule maila „CV Obsługa klienta”.

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania odnośnie rekrutacji to zadzwoń pod numer: 792-533-773

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.

Rekrutacja trwać będzie do pełnego skompletowania całego #TeamBOSKO.

Prosimy o zakończenie CV aktualną klauzulą: 

"Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest BOSKO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Lublinie, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. (Opcjonalnie) Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na cele przyszłych procesów rekrutacyjnych."

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BOSKO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Lublinie;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby zajmujące się procesem rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy kontakt@lodybosko.pl;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane przez Panią/Pana stanowisko.